بهترین قالیشویی در هفت تیر کرج

بهترین قایشویی هفت تیر

هرسال با نزدیک شدن به سال جدید ما در تکاپوی تمیز کردن خانه از آلودگی‌ها می‌باشیم. قالیشویی یکی از مرسوم ترین کارها در هنگام نزدیک شدن به سال جدید می‌باشد. حتی خیلی وقت‌ها قبل از یک مهمانی خانوادگی ما در پی نظافت خانه خود هستیم تا با پاکیزگی وسایل خانه زیبایی منزل خود را دوچندان کنیم. حتی شاید بعد از مهمانی، فرش به هر علتی مثل ریختن غذا و یا نوشیدنی بر روی فرش کثیف شده باشد. در تمامی این حالت‌ها اولین اقدام ما تماس با یک مرکز قالیشویی معتبر است. حال امروز ما در این مقاله قصد داریم بهترین قالیشویی در هفت تیر کرج را به شما معرفی کنیم.

اگر شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر قالیشویی در شهر کرج می‌باشید بر روی لینک قالیشویی در کرج کلیک نمایید.

آنچه در این مطلب ارائه می‌شود…

امروز ما در این مقاله قصد داریم تا درباره‌ی خدمات بهترین قالیشویی در هفت تیر کرج و تمامی مراحل از زمان تحویل تا بسته بندی و ارسال را بررسی کنیم. اگر برای شما جالب است که درباره‌ی نحوه شست‌وشو انواع فرش و قالی و خدمات مجموعه خوش قدم اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما در این مطلب همراه باشید.

 

نوبت‌دهی آنلاین قالیشویی هفت تیر

با توجه به اینترنتی شدن و همسو شدن تمامی کسب و کارها با تکنولوژی‌های مدرن  برای تسهیل در کار قالیشویی در هفت تیر کرج اقدام به ثبت سفارش آنلاین کرده است. با ثبت آنلاین خدمان مورد نظر خود در حوزه‌ی قالیشویی نه تنها در زمان صرفه جویی می‌شود بلکه شما می‌توانید از خدمات ویژه این مجموعه برخوردار شوید. با ثبت سفارش آنلاین و عضویت در باشگاه مشتریان قالیشویی خوش‌ قدم می‌توانید از خدمات ویژه و تخفیفات ویژه مشتریان قالیشویی در هفت تیر کرج بهره‌مند شوید. به محض پرکردن فرم زیر و ثبت درخواست خود منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

قالیشویی معتبر هفت تیر

قالیشویی هفت تیر

قالیشویی در هفت تیر کرج با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی انواع قالیشویی فرش‌های ماشینی و دستبافت در منطقه 2 کرج می‌باشد. هفت تیر کرج به محله‌های مصباح، قلمستان، بلوار امام زاده حسن، مصلای کرج، کارخانه قند، شهرک فهمیده دسترسی دارد. به همین منظور عزیزان ساکن در این مناطق می‌توانند شست‌وشو فرش‌های خود را به مجموعه قالیشویی خوش قدم شعبه هفت تیر بسپارند. این مجموعه با اشتغال نیروهای مجرب و توانمند در زمینه‌ی انواع شست‌وشو فرش و ترمیم و مرمت قالی‌ها معتبرترین قالیشویی در هفت تیر کرج می‌باشد.

اگر به هر علتی فرش شما کثیف شده و زمان ندارید تا با قالیشویی تماس بگیرید برای از بین بردن سریع لکه‌ها از فرش می‌توانید از جوش شیرین استفاده کنید. برای اطلاع بیشتر از نحوه ‌ی استفاده از جوش شیرین برای حذف لکه‌ها مقاله زیر را مطالعه کنید.

پاشیدن جوش شیرین روی فرش؛ بهترین راهکار حذف لکه‌ها

مراحل قالیشویی از تحویل تا شست‌وشو و ارسال

ما امروز سعی داریم تا برای اطلاعات بیشتر شما از مراحل کار خود و اطمینان شما برای سپردن فرش شما به ما بخشی از مراحل قالیشویی توضیح دهیم. هدف ما از این عمل آشنایی شما با صنعت قالیشویی و کیفیت کار ما می‌باشد.

مرحله‌ی اول/ ثبت سفارش و تحویل فرش و قالی ‌شما

به محض اینکه شما درخواست خود را در سایت قالیشویی خوش قدم ثبت کنید. و یا با یکی از شماره‌های مجموعه قالیشویی در هفت تیر کرج تماس بگیرید پشتیبانان قالیشویی با شما در سریع ترین زمان ممکن تماس حاصل می‌نمایند. بعد از مشاوره تلفنی با منخصصان در صورت نیاز برای خدمات مورد نیاز نیروهای حمل و نقل مجموعه به محل شما آمده و فرش و قالی شما را تحویل می‌گیرند. قابل ذکر می‌باشد که در محل شما فرش به طور کامل بررسی می‌شود که دچار هیچ آسیب و پارگی قبل از شست و شو نباشد. در هنگام تحویل رسیدی مبنی بر سالم بودن فرش شما برای ضمانت کار خود به شما تحویل می‌دهند و بعد از آن فرش و قالی شما به مرکز قالیشویی خوش قدم هفت تیر منتقل می‌شود.

لازم به ذکر است درصورت نیاز به تماس با کارشناسان مجموعه قالیشویی در هفت تیر کرج می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با ما تماس حاصل نمایید.

تماس با خوش قدم: 02634822693 | 02634816819 | 02634428296 | 02633535351

قالیشویی هفت تیر کرج

مرحله دوم/ بررسی و کارشناسی فرش

بعد از تحویل فرش شما توسط مجموعه مهم ترین اصل کارشناسی و بررسی قالی و فرش شما می‌باشد. در واقع مجموعه قالیشویی در هفت تیر کرج با استفاده از دانش و تجربه متخصصان در زمینه‌ی قالیشویی انواع فرش و قالی، فرش شما را از تمامی ابعاد بررسی و کارشناسی می‌کنند. فرش‌ها و قالی‌ها از نظر بافت، نوع فرش، متریال استفاده شده در آن و و رنگ مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرند.

آنچه درباره‌ی کارشناسی فرش باید بدانید…

دستبافت و یا ماشینی بودن فرش شما در نظر کارشناسان برای انجام عمل قالیشویی در هفت تیر کرج بسیار اهمیت دارد. چرا که فرش دستبافت به دلیل دستبافت بودن و حساسیت نخ و متریال استفاده شده در آن درهنگام شست‌وشو باید دقت بیشتری بر روی آن انجام شود. زیرا که استفاده نادرست از مواد شوینده و عمل اشتباه در هنگام شست‌وشو سبب آسیب‌های جدی به فرش و قالی شما می‌شود. در نتیجه فرش بعد از کارشناسی به بخش مربوطه برای قالیشویی انتقال می‌یابد.

مرحله سوم/ روش شست‌وشو

اگر فرش شما ماشینی باشد با توجه به بافت فرش توسط ماشین‌آلات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک پیشرفته قالیشویی در هفت تیر کرج شست‌وشو می‌شود. اما اگر فرش دستبافت باشد با توجه به بافت و قدیمی یا جدید بودن فرش ممکن است فرش و قالی شما با استفاده از نیروی انسانی و به روش دستی و سنتی شست‌وشو شود.

آنچه درباره‌ی ماشین‌آلات قالیشویی باید بدانید…

در ابتدا قالی و فرش شما در مجموعه قالیشویی در هفت تیر کرج وارد دستگاه شده و ضخامت و ابعاد فرش داخل دستگاه بررسی می‌شود تا دستگاه با توجه به آن تنظیم شود. در محله‌ی بعد توسط شیرهای آبکشی که داخل دستگاه تعبیه شده است فرش با آب در ابتدا شست‌وشو و غبارگیری می‌شود. سپس از طریق دریچه مخصوص مواد شوینده مناسب وارد دستگاه شده و با استفاده از برس‌های پهن و بزرگی که داخل دستگاه بکار برده شده است شست‌وشو انجام می‌گیرد. برس‌ها با توجه به برنامه‌ای که به دستگاه داده می‌شود به صورت دورانی یا رفت و برگشتی عملیات شست‌وشو را انجام می‌دهند. استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته سبب صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده می‌شود.

شست‌وشو در قالیشویی هفت تیر

مرحله چهارم/ خشک کردن فرش

این مرحله یعنی خشک کردن فرش بعد از شست‌وشو از اهمیت خیلی بیشتری برخوردار است. چرا که خشک کردن نامناسب سبب می‌شود آب در عمق فرش باقی مانده و سبب پوسیدگی در بافت فرش و قالی شما شود. به همین منظور فرش بعد از شست‌وشو توسط دستگاه‌های خشک کنی با دور چرخش زیاد خشک می‌شود. این عمل سبب می‌شود هیچ آبی و مواد شوینده‌ای داخل عمق فرش باقی نماند. یا اینکه به روش سنتی فرش‌ها در محل مورد نظر آویزان تا تمامی آب و مواد شوینده از آن خارج شود.

مرحله پنجم/ بسته بندی و ارسال

فرش و قالی شما بعد از خشک شدن کامل به روش اصولی لول شده و داخل نایلون ‌های تمیز و محکم بسته بندی و لیبل زده می‌شود. سپس فرش شما توسط ماشین‌های حمل مجموعه قالیشویی در هفت تیر کرج بارگیری شده و در کمترین زمان توسط نیروهای توانمند به محل زندگی شما ارسال می‌شود. در برابر به شما ضمانت بعد از تحویل می‌دهند تا در صورت نارضایتی شما از شست‌وشو و یا آسیب به فرش شما کار خود را گارانتی کنند.

تحویل قالی

مزایای قالیشویی هفت تیر

صد در صد برای انتخاب یک قالیشویی معتبر در کرج باید آن قالیشویی مزایای قابل توجه‌ای داشته باشد تا مورد اطمینان و انتخاب مشتریان گردد. به همین جهت چند مورد از مزایای قالیشویی در هفت تیر کرج را برای شما در زیر بررسی می‌کنیم.

  • تجهیز به ماشین‌آلات پیشرفته اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قالیشویی
  • تجهیز به ماشین‌آلات پیشرفته خشک کنی فرش
  • ارائه انواع خدمات متنوع قالیشویی
  • بهره بردن از دانش کارشناسان متخصص در حوزه صنعت فرش
  • نیروی مجرب و خوش برخورد
  • ثبت سفارش آنلاین
  • هزینه‌های مقرون به صرفه
  • تحویل و ارسال فوری فرش

اگر به دنبال یک قالیشویی عالی در محدوده گوهردشت می‌باشید که سریع فرش شما را تحویل دهد بر روی لینک قالیشویی درگوهردشت کلیک نمایید.

چه خدماتی در قالیشویی هفت تیر به مشتریان عرضه می‌گردد؟

در قالیشویی خوش قدم هفت تیر علاوه بر خدمات قالیشویی انواع خدمات مبل شویی و موکت شویی و دیگر خدمات ترمیم و مرمت فرش‌های آسیب دیده انجام می‌شود. اگر مبلمان شما کثیف شده است شما می‌توانید با ثبت سفارش و یا تماس با قالیشویی خوش قدم برای پاکیزگی مبلمان خود اقدام کنید. همچنین اگر فرش شما دچار آسیب شده باشد و نیاز به ترمیم و مرمت داشته باشد انواع رفوگری، ریشه زنی، شیرازه دوزی، چرم دوزی و غیره انجام می‌شود.

آنچه درباره‌ی مبل شویی باید بدانید…

بعد از تماس شما کارشناسان ما به محل شما آمده و از با استفاده از دستگاه‌های قابل حمل مبل شویی با توجه نوع پارچه مبلمان شما و مواد شوینده مناسب مبلمان را از هر کثیفی پاک می‌کنند. مبلمان معمولا پارچه‌های حساسی دارند که باید در هنگام تمیز کردن و شست‌وشو آن حتما حواسمان باشد تا آسیبی به پارچه وارد نشود. به همین منظور اگر از جنس پارچه مبلمان خود اطلاعی ندارید و نمی‌دانید از چه مواد شوینده‌ای باید استفاده کنید حتما با کارشناسان متخصص قالیشویی در هفت تیر کرج تماس بگیرید.

مبل شویی

آنچه درباره‌ی ترمیم و مرمت فرش باید بدانید…

قابل توجه است که قالیشویی خوش قدم برترین و بهترین کارشناسان فرش را در مجموعه خود دارد.اگر فرش شما به هرکدام از مجموعه خدمات ترمیم و مرمت نیاز داشته باشد بعد از بررسی مشکل توسط مجرب ترین متخصص‌ها رفع مشکل می‌شود. پس به هیچ عنوان نگران پوسیدگی و پارگی و یا هر مشکلی که باعث از بین رفتن زیبایی فرش شما شده نباشید. خدمات قالیشویی در هفت تیر کرج در همه روز و همه ساعت پاسخگوی شما همشهریان عزیز می‌باشد.

اگر به دنبال یک قالیشویی معتبر برای انواع خدمات مرمت فرش و مبل شویی در باغستان می‌باشید بر روی لینک قالیشویی در باغستان کلیک نمایید.

خدمات قالیشویی هفت تیر

کلام آخر خوش قدم

بدیهی می‌باشد که نظافت منزل و پاکیزگی آن بسیار اهمیت دارد. به همین منظور فرش و قالی‌ها به شست‌وشو دوره‌ای نیاز دارند. ما در شعبه قالیشویی در هفت تیر کرج خرسندیم که سالهاست پاکیزگی و تمیزی فرش‌های شما را بر عهده داریم. اگر به دنبال یک قالیشویی معتبر با کیفیت بسیار بالا و تخفیفات ویژه مناسبتی می‌گردید خوش قدم در خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز در سراسر کرج آماده می‌باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
تماس بگیرید!