پیشرفته ترین قالیشویی در میانجاده کرج

قالیشویی پیشرفته

با توجه به اینکه تکنولوژی نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره افراد دارد همگام شدن تمامی صنایع با پیشرفته ترین تکنولوژی‌های روز دنیا از اهمیتی بسیاری برخوردار است. به همین منظور صنعت قالیشویی هم از این امر مستثنا نبوده است. قالیشویی خوش قدم پیشرفته ترین قالیشویی در میانجاده کرج می‌باشد که با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و دستگاه‌های پیشرفته قالیشویی سعی بر بهبود کار خود داشته است. ما امروز در این مقاله سعی بر آن داریم که شما را با فرآیند قالیشویی پیشرفته و مجهز و مزایای آن آشنا سازیم. برای کسب اطلاعات پیشتر در حوزه قالیشویی در استان البرز بر روی لینک قالیشویی در کرج کلیک نمایید.

نوبت دهی آنلاین قالیشویی در میانجاده کرج

در راستای خدمات بهتر و نظر بر بهبود کیفیت در فرآیند قالیشویی، مجموعه خوش قدم با ارائه خدمات آنلاین و برسایت قالیشویی در میانجاده کرج سعی بر ارتقا کار خود داشته است. اگر شما عزیزان ساکن منطقه میانجاده در کرج هستید می‌توانید با پر کردن فرم زیر منتظر تماس کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن باشید.

قالیشویی با کیفیت

قالیشویی فعال خوش قدم پیشرفته ترین و مجهز ترین قالیشویی در میانجاده کرج می‌باشد. این قالیشویی با ارائه بهترین خدمات قالیشویی آماده خدمت‌رسانی به شما همشهریان عزیز در سراسر کرج می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا اطلاع از قیمت روز این دسته از خدمات با یکی از شماره‌های مجموعه ما تماس حاصل کنید.

 تماس با خوش قدم: 02634822693 | 02634816819 | 02634428296 | 02633535351

قالیشویی در میانجاده کرج

از محله‌های قدیمی در شهرستان کرج میانجاده می‌باشد این بخش از استان جزو منطقه 5 کرج محسوب می‌شود. این منطقه از غرب به کمالشهر، از شرق به سه راه رجایی شهر، از شمال به خیابان شهید بهشتی و از جنوب به اتوبان تهران متصل می‌شود. از محله‌های همسایه در اطراف میانجاده می‌توان به گلشهر، درختی، خیابان گلزار، حصارک پایین و المهدی اشاره کرد. همشهریان عزیزی که ساکن این مناطق هستند می‌توانند برای دریافت خدمات پیشرفته قالیشویی در میانجاده کرج و مناطق نام برده به مجموعه خوش قدم مراجعه و یا تماس بگیرند.

خدمات پیشرفته قالیشویی

فرش‌های دستبافت ایرانی در تمام دنیا یکی از گرانبها ترین وسایل خانه به شمار می‌رود. از قدیم تا به امروز به دلیل ظرافتی که در بافت فرش ایرانی به کار برده شده است برای شست‌وشو آن باید دقت بیشتری به کار برده شود. به همین منظور صنعتگران در این حوزه با ورود ابزار و ماشین‌آلات پیشرفته قالیشویی سعی بر این دارند تا فرآیند قالیشویی با کیفیت و دقت بیشتری انجام گیرد. در پی این موضوع خوش قدم پیشرفته ترین قالیشویی در میانجاده کرج با بهره‌مندی از این ماشین‌آلات تلاش بسیار کرده تا همگام با تکنولوژی‌های مجهز و مدرن دنیا باشد.

قالیشویی با ماشین‌آلات اتوماتیک 

در زمان استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و اتوماتیک قالیشویی به هیچ منظور نیروی انسانی دخالت در امر قالیشویی ندارد. فرآیند قالیشویی در میانجاده کرج بعد از بررسی فرش از تمامی جهات برای انتخاب نحوه قالیشویی با وارد کردن قالی و یا فرش به درون دستگاه‌های اتوماتیک قالیشویی شروع می‌شود. در ابتدا فرش توسط دوش‌های متصل و متعددی که درون دستگاه اتوماتیک قالیشویی قرار دارد خیس می‌شود. در ادامه این فرآیند، مواد شوینده متناسب با نوع فرش و قالی شما یعنی دستبافت و یا ماشینی بودن داخل دستگاه ریخته شده و با برس‌های اتوماتیک نصب شده در سراسر دستگاه به شست‌وشوی عمقی فرش می‌پردازد. بعد از این فرآیند فرش آبکشی تا کاملا از مواد شوینده و بهداشتی پاک گردد و در نهایت فرش در مرحله خشک شدن قرار می‌گیرد.

آبگیری فرش با پیشرفته ترین دستگاه

با توجه به اینکه باقی ماندن مواد شوینده و آب در عمق بافت فرش سبب آسیب و پوسیدگی در فرش می‌شود دقت در انجام تمامی مراحل بسیار اهمیت دارد. به همین منظور برای آبگیری فرش از مکانیزم‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌شود. دستگاه آبگیری به شکل لوله‌ای بوده و قالی و فرش به صورت لول شده بدون هیچ تاخوردگی وارد دستگاه آبگیری می‌شود و دستگاه شروع به چرخش می‌کند. در نهایت تمامی آب و مواد شویند با نیروی گریز از مرکز از فرش خارج می‌شود. قالیشویی در میانجاده کرج با بهره گیری از این مکانیزم آسیب به بافت فرش و قالی‌های شما جلوگیری می‌کند.

برای کسب اطلاع از قیمت‌های ما روی لینک قیمت قالیشویی کرج کلیک کنید.

قالیشویی اتوماتیک

مزایای قالیشویی اتوماتیک

دستگاه‌های اتوماتیک به دلیل عملکرد بسیار خوبی که در بهبود کیفیت شست‌وشوی فرش و قالی داشته‌اند بسیار مورد توجه کارشناسان در حوزه قالیشویی قرار گرفته است. به همین منظور در ادامه برخی از مزایای پیشرفته ترین قالیشویی در میانجاده کرج را برای شما نام برده‌ایم.

1.شست‌وشوی فرش و قالی به صورت سه بعدی

2.پرزگیری و پولیش فرش‌ها و قالی‌ها

3.سرعت در انجام فرآیند قالیشویی

4.صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده

5.مجهز به پنل‌های هوشمند برای برنامه ریزی نحوه‌ی قالیشویی

6.جلوگیری از آسیب به بافت فرش شما

7.جلوگیری از پخش شدن رنگ فرش

8.افزایش راندمان کاری بیشتر در طول روز

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی شست‌وشو فرش در حسین آباد مهرشهربر روی لینک قالیشویی در حسین آباد مهرشهر کلیک فرمایید.

تاثیر ماشین آلات پیشرفته در نرخ قالیشویی

نرخ قالیشویی در میانجاده کرج با توجه به نوع خدمات و نحوه انجام خدمات قالیشویی بسیار متغیر می‌باشد. اما قالیشویی خوش قدم برای رضایت بیشتر مشتریان خود در سراسر کرج سعی کرده است تا با بهره‌مندی از ماشین‌آلات پیشرفته نسبت به رقبای خود خدمات مقرون به صرفه و ارزان تری ارائه دهد. ماشین‌آلات اتوماتیک به دلیل مکانیزم پیشرفته‌ای که دارند از هدر رفتن زمان و نیروی انسانی جلوگیری کرده و با صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده هزینه ارزانتری برای خدمات خود تعیین کرده است. اگر شما به دنبال یک قالیشویی پیشرفته و ارزان با کیفیت خوب شست‌وشو در کرج هستید قالیشویی در میانجاده خوش قدم بهترین انتخاب برای شما می‌باشد.

ترمیم فرش

خدمات قالیشویی در میانجاده

خدمات قالیشویی در میانجاده کرج فقط محدود به شست‌وشو نمی‌باشد. خوش قدم با بهره‌مندی از کارشناسان مجرب و توانمند در حوزه قالیشویی، انواع خدمات شست‌وشو مبلمان و خوشخواب و انواع ترمیم و مرمت فرش در زمینه‌های مختلف را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. خدمات قالیشویی در پیشرفته ترین قالیشویی در میانجاده کرج به شرح ذیل می‌باشد.

1.شست‌وشو و خشکشویی مبلمان با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و قابل حمل

2.شت‌و شوی انواع خوشخواب تخت

3.شست‌وشو انواع موکت

4.ترمیم و بازسازی انواع پوسیدگی

5.انجام انواع خدمات رفوگری

6.خدمات لکه برداری

7.از بین بردن انواع سوختگی در فرش

8.انواع ریشه دوزی، شیرازه دوزی، چرم دوزی و…

بهترین قالیشویی در میانجاده

اگر به دنبال بهترین قالیشویی در میانجاده کرج هستید بدون شک خوش قدم بهترین و معتبرترین قالیشویی در این منطقه می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید با سپردن فرش‌های خود به این مجموعه‌ی پیشرفته نه تنها از شست‌وشوی عالی فرش‌های خود بلکه از انواع خدمات ترمیم و دیگر خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید. این مجموعه با تجهیز تمامی شعب خود در سراسر کرج با تمامی ماشین‌آلات پیشرفته عنوان بهترین قالیشویی در میانجاده کرج را به خود اختصاص داده است.

مبل شویی

زمان شست‌وشو فرش در قالیشویی میانجاده چقدر طول می‌کشد؟

بعد از ثبت سفارش و نوع خدمات درخواستی شما برای خدمات قالیشویی از طریق سایت و یا تماس با مجموعه کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به محل شما برای تحویل فرش نیرو اعزام می‌کنند. بعد از حمل فرش شما و انتقال به کارخونه قالیشویی در میانجاده کرج و بررسی نوع فرش بنا بر ماشینی و یا دستبافت بودن شست‌وشوی مورد نظر و یا خدمات مورد نیاز فرش شما انجام می‌شود. نهایتا در مدت زمان 2تا3 روز کاری فرش شما با بهترین بسته بندی و حمل نقل به شما تحویل داده می‌شود.

چرا باید فرش‌های خود را به قالیشویی خوش‌ قدم بسپاریم؟

قالیشویی خوش قدم مجهزترین قالیشویی در میانجاده کرج می‌باشد که با انجام انواع خدمات قالیشویی و پاسخگویی در تمامی روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می‌باشد. و در سریع ترین زمان ممکن بهترین و با کیفیت ترین شست‌وشو و خدمات به همشهریان خود ارائه می‌دهد. همچنین این مجموعه با پشتیبانی 24 ساعته خدمات خود را ضمانت می‌کند.

اگر به دنبال یک قالیشویی در عظیمیه با ضمانت خدمات می‌باشید بر روی لینک قالیشویی در عظیمیه  کلیک نمایید.

کلام آخر خوش قدم

فرش‌ها زیباترین عناصر دکوراسیون در منزل تمام ایرانیان می‌باشد که با توجه به ماشینی و یا دستبافت بودن آن از ارزش‌های متفاوتی برخوردار است. به همین منظور شست‌وشوی اصولی فرش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. خوش قدم  با تجربه چندین ساله خود در حوزه قالیشویی و انواع خدمات و همسو شدن با تکنولوژی‌های روز دنیا سعی برآن داشته تا به عنوان منتخب ترین قالیشویی در میانجاده کرج باشد. بدیهی می‌باشد که یک قالیشویی خوب در کرج باید دارای ویژگی‌های زیادی باشد تا بتواند بهترین خدمات قالیشویی را به مشتریان خود عرضه دهد.

قالیشویی خوش قدم از ویژگی‌های منحصربه فرد زیادی برخوردار می‌باشد. بهره مندی از تکنولوژی ماشین‌آلات پیشرفته قالیشویی و بکارگیری افراد متخصص و کارشناس در زمینه صنعت فرش و قالیشویی و استفاده از بهترین مواد شوینده پاکیزگی را مهمان خانه‌های شما می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
تماس بگیرید!