معتبرترین قالیشویی در مهرشهر کرج با سفارش آنلاین

قالیشویی در مهرشهر کرج

با تنوع و توسعه صنعت قالیشویی، یافتن قالیشویی مناسب تبدیل به دغدغه‌ای برای بسیاری از افراد شده است. آنچه در این مطلب می‌خوانید معرفی قالیشویی در مهرشهر کرج است. مجموعه خوش‌قدم، معتبرترین قالیشویی در مهرشهر کرج است. بنابراین ما قصد داریم شما را با مجموعه خوش‌قدم آشنا کنیم. بنابراین در ادامه مطلب با ما همراه باشید، تا بتوانید از فعالیت‌های مجموعه قالیشویی در مهرشهرکرج مطلع شوید.

خدمات رزرو آنلاین در قالیشویی خوش‌قدم در مهرشهر کرج

یکی از نکات مثبت در خصوص قالیشویی خوش‌قدم ارائه خدمات آنلاین است. این یعنی شما می‌توانید به راحتی با رزرو آنلاین از خدمات قالیشویی در مهرشهر کرج بهره‌مند شوید. این موضوع نه تنها در وقت شما صرفه جویی فراوانی می‌کند. بلکه می‌توانید هرجا که باشید برای رزرو آنلاین قالیشویی در مهرشهر کرج اقدام کنید. مسروریم که این می‌توانیم این وعده را به شما دهیم، که قالیشویی خوش‌قدم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درخواست شما عزیزان رسیدگی خواهد کرد.

خوش قدم به عنوان یک مجموعه معتبر و متخصص در زمینه ارائه خدمات قالیشویی در مهرشهر کرج شناخته می‌شود. شما همشهریان عزیز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا اطلاع از قیمت روز این دسته از خدمات با یکی از شماره‌های مجموعه ما تماس حاصل کنید.

 تماس با خوش قدم: 02634822693 | 02634816819 | 02634428296 | 02633535351

قالیشویی در مهرشهر کرج

قالیشویی در مهرشهر کرج

مهرشهر کرج از جمله مناطقی است که خانه‌های ویلایی زیادی را شامل می‌شود. به علاوه آنچه لازم است بدانید این است که در هر حالت فرش جزو المان‌هایی از خانه است. که زودتر از چیز دیگری در معرض آلودگی قرار می‌گیرد. وجود خانه‌های ویلایی نیز مزید بر علت است تا گرد و غبار و آلودگی‌های قالی‌های شما بیشتر شود. بنابراین آنچه حائز اهمیت است زمان و کیفیت شست‌و‌شو است. در این بخش به معرفی قالیشویی در مهرشهر کرج می‌پردازیم. قالیشویی خوش‌قدم با ارائه بهترین خدمات، در خدمت شما است. 

منظور از خدمات با کیفیت، مجموعه‌ای از هزینه‌های مناسب در قبال شست‌و‌شوی تمیز قالی‌های شما است. یعنی تمام آلودگی‌ها و لکه‌های به وجود آمده بر روی فرش‌های شما در قالیشویی به طور کامل پاکسازی شود. بنابراین ما در خوش‌قدم آماده ارائه بالاترین کیفیت ارائه خدمات قالیشویی در مهرشهر و مبلشویی هستیم. شما با کسب اطمینان از پروسه شستشو می‌توانید قالی‌های ارزنده خود را با خیال را راحت به ما بسپارید. و از کیفیت کار ما اطمینان حاصل کنید. چراکه اطمینان شما، اعتبار ما است.

قیمت‌های مناسب در قالیشویی مهرشهر کرج

یکی از مسائل قابل توجه در زمینه قالیشویی، مبحث قیمت‌ها است. بسیاری از افراد ناچاره با بازه‌های زمانی طولانی اقدام به شست‌وشوی فرش‌های خود می‌کنند. که این موضوع اصلا به صلاح سلامت خانه و نظافت شما نیست. بلکه فرش‌های منزل شما حتما باید در موعد معین خود شسته شوند. اما دلیل این بازه زمانی طولانی چیست؟

باید ذکر کنیم علاوه بر سهل انگاری، دلیل اصلی و مهم دیگر، بحث هزینه شست‌و‌شو است. چرا که عموم قالیشویی‌ها با دریافت هزینه‌های بالا اقدام به شست‌وشوی قالی‌ها می‌کنند. که این میزان برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه نیست. اما آنچه خوش‌قدم را از سایر رقبا جدا می‌کند، هزینه‌های به صرفه آن است. شما ثبت با سفارش آنلاین در قالیشویی در مهرشهر کرج، می‌توانید از خدمات ما با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت بهره ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت قالیشویی، روی لینک قیمت قالیشویی در کرج کلیک کنید.

 

قالیشویی در مهرشهر کرج

تجربه و تخصص در خوش قدم

یکی از موارد مهم و قابل بحث در مجموعه خوش‌قدم کرج، تجربه و تخصص است. مفتخریم که خدمت شما عرض کنیم، آنچه در مجموعه خوش‌قدم از بیشترین اهمیت برخوردار است، مسئله تجربه و تخصص است. ما با دقت به فکر نظافت و حفاظت از قالی‌های گرانقدر شما خواهیم بود. و شما بدون کوچک‌ترین نگرانی به راحتی پس از شستشوی مناسب فرش خود را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل خواهید گرفت. تجربه خوش‌قدم اصلی‌ترین عامل اعتماد شما به ما خواهد بود.

خدمات قالیشویی مهرشهر کرج

آنچه لازم است بدانید این است که خدمات قالیشویی خوش‌قدم صرفا به شستشوی فرش محدود نمیشود. بلکه در قالیشویی شاهین‌ویلا ما به طیف گسترده‌ای از خدمات میپردازیم. که این موضوع برای مشتریان بسیار جالب توجه است. قصد داریم در این بخش به توضیح این خدمات بپردازیم:

  • شست‌وشوی انواع فرش ماشینی و دستبافت: از آنجایی که فرش‌های ماشینی و دستباف از نظر جنس الیاف، نحوه بافت، قیمت، رنگ‌بندی و… با یکدیگر متفاوت‌اند. نحوه شستشوی آن‌ها نیز باید باهم متفاوت باشد. و این تخصص ما است تا بتوانیم به طور کامل از فرش‌های شما محافظت کنیم.
  • خدمات اعلاشویی فرش: شستشو و اعلاشویی فرش، یکی از عملیات حیاتی و ضروری است که نقش بسزایی در حفظ بهداشت و زیبایی فضاهای داخلی دارد. درجه بندی شستشو در قالیشویی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. هر نوع فرش نیازمند روش‌ها و فنون مختلفی برای شستشو و تمیزی است. در واقع شست‌شوی فرش با حساسیت بالاتر نکته‌ای است که در اعلاشویی فرش حائز اهمیت است. و این کار بر عمر مفید فرش شما می‌افزاید.
  • مبل شویی: خدمات شستشوی مبل‌های شما با بهترین کیفیت و تخصص است. خدمات خوش‌قدم صرفا به فالیشویی مربوط نمیشود. بلکه این خدمات در واقع مربوط به مبل شویی نیز میشود.
  • انواع ترمیم و مرمت فرش‌های دستبافت و ماشینی: اگر فرش‌های دستبافت و یا ماشینی شما دچار آسی شده است. قالیشویی شاهین‌ویلا به ترمیم این قالی‌ها نیز میپردازد. و این‌کار علاوه بر نظافت آن صورت میگیرد.

اگر ساکن منطقه گلشهر کرج هستید و به دنبال خدمات قالیشویی میگردید، میتوانید از صفحه قالیشویی در گلشهر دیدن کنید. 

قالیشویی در مهرشهر کرج

انتخاب قالیشویی در مهرشهر کرج

  • کیفیت بالا
  • تجهیزات پیشرفته
  • تخصص و تجربه
  • حفظ کیفیت و طول عمر قالی
  • حذف آلودگی و عوامل آلرژی‌زا
  • حفظ ظاهر و زیبایی قالی
  • خدمات تخصصی
  • مصرف بهینه آب و انرژی
  • استفاده از مواد و محصولات قابل اعتماد
  • ترمیم و تعمیر قالی
  • پاکسازی لکه‌های سخت
  • روش‌های ایمن و خنثی برای مواد شوینده
  • تنظیم و کنترل دما و رطوبت مناسب
  • رعایت استانداردهای بهداشتی و محیط زیست
  • توانایی در شستشوی انواع قالی‌ها و فرش‌ها
  • مشاوره و راهنمایی در مورد نگهداری قالی
  • خدمات مشتریان حرفه‌ای و دوستانه
  • اطمینان از انجام بهترین کار به صورت حرفه‌ای و قابل اعتماد

مراحل شست‌وشو در قالیشویی مهرشهر کرج

یکی از مسائل حائز اهمیت، آگاهی از مراحل شست‌وشو در قالیشویی مهرشهر کرج است. زیرا در بسیاری از موارد آگاهی از مراحل شست‌و‌شو، بسیار مهم است. و در انتخاب شما تاثیرگذار خواهد بود. در این بخش با ما همراه باشید تا به طور کامل مراحل شست‌وشوی قالی شما در خوش‌قدم را شرح دهیم.

  1. بررسی دقیق رنگ و بافت فرش: در مرحله اول متخصصان ما به صورت کامل به بررسی دقیق رنگ و بافت قرش شما میپردازند. این موضوع برای نحوه شستشو و حتی مواد شوینده به ما کمک شایانی میکند. زیرا بافت هر فرش با دیگری متفاوت است. و در صورت حساسیت بالاتر جهت شستشو، بهتر است آگاهانه برای آن اقدام کنیم.
  2. خیساندن فرش و برس کشی آن با مواد شوینده: با بررسی دقیق، پس از اینکه گرد و خاک از بافت فرش خارج شد نوبت به خیساندن آن در آب می‌شود. بعد از اینکه فرش به طور کامل مرطوب و خیس شد بر اساس الیاف، نوع بافت و لکه‌های موجود بر روی فرش از شوینده و لکه برهای مناسب استفاده می‌شود. در مرحله اول، فرش‌ها به طور کامل باید مرطوب شوند.
  3. آبکشی و شستشوی فرش: در این مرحله پس از لکه زدایی کامل، مرحله آبگیری انجام میشود. برای آبکشی به دستگاه‌های ویژه این امر انتقال داده می‌شود. این دستگاه‌ها که مجهز به دوش‌های مخصوص پخش کننده آب هستند تمامی بخش‌های فرش را به صورت دقیق آبکشی میشوند.
  4.  خشک کردن فرش: خشک کردن فرش‌ها پس از مرحله آبکشی و درواقع پس از مرحله آبگیری صورت میگیرد. در این مرحله نم و طوبت فرش به طور کامل حذف میشود. چرا که باقی ماندن رطوبت و نم در بافت فرش می‌تواند باعث ایجاد قارچ در بافت فرش شود. بنابراین ما در قالیشویی شاهین‌ویلا اقدام به خشک کردن کامل فرش‌ها خواهیم کرد.
  5. بسته بندی فرش‌ها: مرحله آخر که پروسه بعد از شست‌وشو است، مرحله بسته‌بندی فرش‌ها است. فرش شما پس از گذشت از مرحله قالیشویی در مهرشهر بسته‌‌بندی می‌شود. و سپس در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما می‌رسد.

قالیشویی با ماشین‌آلات اتوماتیک

یکی از نکات جالب توجه در زمینه خدمات قالیشویی، انجام آن بدون دخالت دست است. فرآیند قالیشویی در مهرشهر کرج بعد از بررسی فرش از تمامی جهات برای انتخاب نحوه قالیشویی با وارد کردن قالی و یا فرش به درون دستگاه‌های اتوماتیک قالیشویی شروع می‌شود. در ابتدا فرش توسط دوش‌های متصل و متعددی که درون دستگاه اتوماتیک قالیشویی قرار دارد خیس می‌شود. در ادامه این فرآیند، مواد شوینده متناسب با نوع فرش و قالی شما یعنی دستبافت و یا ماشینی بودن داخل دستگاه ریخته شده و با برس‌های اتوماتیک نصب شده در سراسر دستگاه به شست‌وشوی عمقی فرش می‌پردازد. بعد از این فرآیند فرش آبکشی تا کاملا از مواد شوینده و بهداشتی پاک گردد و در نهایت فرش در مرحله خشک شدن قرار می‌گیرد.

مطالب بیشتر: قالیشویی در گوهردشت کرج

مزایای قالیشویی اتوماتیک

قالیشویی اتوماتیک به دلایل مختلفی مورد توجه است. درواقع استفاده از تجهیزات پیشرفته در شست‌و‌شوی فرش شما، یکی از مزایای اصلی سپردن قالی‌های خود به ما، بهره‌مندی از تجهیزات این قالیشویی است. که در این مطلب قصد داریم به مزایای استفاده از روش اتوماتیک برای شست‌و‌شوی ماشین‌های شما بپردازیم. از جمله مزایای استفاده از این روش عبارت است از: 

1.شست‌وشوی فرش و قالی به صورت سه بعدی

2.پرزگیری و پولیش فرش‌ها و قالی‌ها

3.سرعت در انجام فرآیند قالیشویی

4.صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده

5.مجهز به پنل‌های هوشمند برای برنامه ریزی نحوه‌ی قالیشویی

6.جلوگیری از آسیب به بافت فرش شما

7.جلوگیری از پخش شدن رنگ فرش

8.افزایش راندمان کاری بیشتر در طول روز

قالیشویی در مهرشهر کرج

کلام آخر قالیشویی خوش‌قدم

به دلیل ضرورت شست‌شوی فرش‌های شما، آنچه حائز اهمیت است انتخاب بهترین قالیشویی جهت شست‌وشوی فرش‌های شما است. خوش قدم با تجربه چندین ساله خود در حوزه قالیشویی و انواع خدمات و همسو شدن با تکنولوژی‌های روز دنیا سعی برآن داشته تا به عنوان منتخب ترین قالیشویی در مهرشهر کرج شناخته شود. بنابراین می‌توانید با اعتماد به ما و سپردن قالی‌های خود به قالیشویی خوش‌قدم از تمامی امکانات آن بهره‌برده و شاهد نظافت بدیل قالی‌های خود باشید. 

آنچه برای ما مهم ‌است سرعت در تحویل، نظافت مورد نظر شما و همچنین مقرون به صرفه بودن هزینه‌ها است. و بنابراین انتخاب هوشمندانه شما و اعتماد به مجموعه ما می‌تواند آنچه از یک قالیشویی بدر مهرشهر کرج انتظار دارید را به طور کامل برآورده کند. ما در شعبه قالیشویی در مهرشهر کرج خرسندیم که سالهاست پاکیزگی و تمیزی فرش‌های شما را بر عهده داریم. اگر به دنبال یک قالیشویی معتبر با کیفیت بسیار بالا و تخفیفات ویژه مناسبتی می‌گردید خوش قدم در خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز در سراسر کرج آماده می‌باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
تماس بگیرید!